Onog trenutka kada je Beogradska filharmonija pokrenula svoj serijal koncerata za bebe, ljudima iz struke bilo je jasno: Taj potez (koji je fantastično odjeknuo u javnosti) biće prepoznat kao dobra PR kampanja.

Tako je i bilo!

Beogradska filharmonija dobitnik je dve nagrade koje dodeljuje Društvo Srbije za odnose sa javnošću.

Na konkursu za 22. dodelu godišnjih nagrada PRiZNANJE 2019, Filharmonijski koncerti za bebe su nagrađeni u dve kategorije – za „Brand PR“ i „Komunikaciju društveno odgovornih projekata“.

Nagrade su uručene Jeleni Milašinović, PR menadžeru Beogradske filharmonije.

Hit projekat koji je obeležio sezonu 18/19 snažno je doprineo da se Beogradska filharmonija ustoliči kao brend koji se voli. Kao jedinstveni centar edukacije i mesto gde se prave prvi koraci u upoznavanju sa klasičnom muzikom, Beogradska filharmonija neguje svoju publiku od samog početka i razvija dugotrajan odnos sa celokupnom zajednicom.

Koncertići za bebe Beogradske filharmonije postali su nova tačka susreta kroz projekat koji je povezao publiku sa institucijom, brend sa javnošću, kao i zaposlene sa njihovom kućom.

Pored beskrajnog zadovoljstva koje su pružili, koncerti za bebe su primer dobre prakse koji je inspirisao i druge institucije kulture da postanu “bejbi frendli” i planiraju slične programe.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

0 Shares
Share
Tweet
Pin
Share
Share